04 червня 2020

Інформаційно-обчислювальний центр перейменовано

вівторок, 28 січня 2020, 13:26

Про це йдеться у рішенні «Про Положення про комунальну установу «Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат» Закарпатської обласної ради», прийнятому на засіданні 17-ї сесії Закарпатської обласної ради.

У новій редакції документу йдеться про  необхідність перейменування «Інформаційно-обчислювального центру» у комунальну установу «Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат»  Закарпатської обласної ради, а також про затвердження відповідного Положення.

Комунальна установа «Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат» Закарпатської обласної ради є самостійною юридичною особою, створеною відповідно до Типового положення про центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат для забезпечення  супроводу та здійснення ведення типового програмного забезпечення та інших інформаційних систем і реєстрів Державного підприємства «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України», забезпечення нарахування  та здійснення соціальних виплат відповідно до місцевих програм, автоматизованої обробки правової, виплатної, статистичної та іншої інформації з питань соцзахисту населення, надання організаційної, методичної, консультативної і практичної допомоги місцевим органам соцзахисту населення щодо автоматизації основних функцій їх діяльності. Скорочене найменування – КУ «ОЦНЗСВ».

Центр забезпечує: здійснення контролю за використанням програмного забезпечення, рекомендованого для автоматизації основних функцій діяльності установ та організацій системи  соцзахисту населення області; надання організаційної, методичної, консультативної та практичної допомоги органам соцзахисту населення райдержадміністрацій, міськвиконкомів, виконавчим органам об’єднаних територіальних громад  у впровадженні нових і супроводі існуючих автоматизованих технологій з метою покращення якості надання соціальних послуг та забезпечення здійснення грошових виплат різного характеру; організацію контролю за автоматизованим призначенням соцдопомог і компенсацій, виготовлення (у разі необхідності) документів на виплату будь-якого виду соціальної допомоги та компенсації; забезпечення ефективного використання комп’ютерної техніки, організації роботи локальних обчислювальних мереж, створення автоматизованих баз даних, обміну інформацією з відповідними підрозділами на місцях тощо.

У документі також означено функції центру, його фінансово-господарську діяльність, юридичний статус та керівництво.

Перевірка роботи і контроль за діяльністю Центру проводитиметься департаментом соціального захисту населення, уповноваженими органами в порядку, встановленому законодавством.

 Виконавчий апарат облради

 


На головну  Мапа   e-mail: admin@zak-rada.gov.ua Вгору