19 серпня 2019

Михайло Рівіс: Наше завдання – легалізувати роботу всіх автоперевізників краю

середа, 14 серпня 2019, 20:09

Сьогодні, 14 серпня цього року, з ініціативи депутата облради Романа Фурмана в обласній раді відбулося розширене засідання робочої групи з питань функціонування ринку пасажирських автомобільних перевезень .
Провів засідання голова облради Михайло Рівіс.

Участь у його роботі взяли: Йосип Борто -  перший заступник голови облради, Едуард Маляр‒директор департаменту інфраструктури, розвитку і утримання мережі автодоріг загального користування місцевого значення та ЖКГ облдержадміністрації, Віталій Шаленик ‒ голова обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, Сергій Кейс ‒ в. о начальника управління –Укртрансбезпеки у Закарпатській області, Юрій Сакалош ‒ заступник начальника Головного управління ДФС у Закарпатській області, Михайло Попович – начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Закарпатській області, Ігор Щербанич ‒заступник командира батальйону Управління патрульної поліції у м.Ужгород та м.Мукачеві, Ярослав Фейцарук ‒ голова Закарпатського відділення ГО „Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників”, керівники Мукачівського та Ужгородського АТП – Андрій Дуран і Володимир Козун та ін.

Йшлося про необхідність забезпечення дієвого контролю за дотриманням учасниками дорожнього руху на території області законодавства у сфері перевезення пасажирів та вантажів автотранспортом.
Як відомо, в рамках чинного законодавства та плану заходів щодо боротьби з нелегальними перевезеннями, затвердженого урядом, в області проводяться відповідні заходи, спрямовані на боротьбу з нелегальними перевізниками, а також щодо дотримання вимог режиму праці і відпочинку водіїв, наявності дозвільних документів у перевізників, здійснення габаритно-вагового контролю тощо.
Серед них‒рейдові перевірки на дорогах. За їх результатами управлінням Укртрансбезпеки у Закарпатській області протягом січня-липень ц.р. було виявлено порушень 4768. На перевізників, які працюють за межами правового поля чи то нелегалів було складено 78 протоколів про адмінправопорушення.

Зазначалось, що у рейдах брали участь мобільні групи із залученням представників громадськості. Пасажири нарікали на зношеність автотранспорту у легальних перевізників, підвищення цін на перевезення, відмова перевозити пільгові категорії. А легальні перевізники скаржились, що не витримують конкуренції й змушені закривати свої підприємства. Адже у вартість квитків входять станційні збори , податки і т.д. Тож вони там дорожчі.

Підмічалось також, що чимало міських, приміських, міжміських внутрішньообласних і навіть міжобласних автобусних перевезень здійснюють в умовах, які важко назвати комфортними і безпечними для пасажира. Автотранспорт ‒ застарілий, частину автобусів, які називають маршрутками, переобладнано з вантажних транспортних засобів. Мають місце факти, коли сидіння кріпляться просто до покриття підлоги. А нелегали сьогодні часто працюють на найрентабельніших маршрутах, витісняючи перевізників, які працюють у законодавчому полі.

Наголошувалось і на тому, що маршрутки — це ніким не обліковані кошти, і що бюджети втрачають великі суми. А Укртрансбезпека має право лише скласти акт і надіслати в транспортний департамент відповідного органу влади за місцем належності перевізника.

Обговорили учасники засідання і питання роботи служб таксі. Сьогодні на ринок області зайшло приблизно 5 служб, з комфортними умовами, сервісом, онлайн‒ замовленням, тож тут людина має змогу вибору.
Вносилась різні пропозиції. Одна з них стосувалась запровадження єдиного електронного вікна та квитка перевезення за прикладом європейських міст, де буде висвітлено одразу, скільки перевозиться пасажирів, скільки насправді заробляють перевізники і багато іншого цікавого..

Підсумовуючи засідання, Михайло Рівіс наголосив, що наше завдання – легалізувати роботу всіх автоперевізників. А для цього маємо виробити план дій на ближчий період: провести рейди, за їх результатами напрацювати чіткі пропозиції, які відтак внести на розгляд облради. А депутатський корпус звернеться до вищих органів державної влади щодо внесення змін до законодавства у сфері автотранспорту, запровадження ефективного контролю на ринку автоперевезень і приведення його до вимог євростандартів. Тільки так можна врегулювати сегмент пасажирських перевезень та унеможливити роботу на ринку нелегалів на користь жителів краю. Це єдиний дієвий інструмент, інакше й далі будемо вітри по вулицях ганяти.

Виконавчий апарат облради


На головну  Мапа   e-mail: admin@zak-rada.gov.ua Вгору