Михайло Рівіс: Еногастрономічний маршрут «Дорога вина та смаку Закарпаття» буде успішним і стане новим турмагнітом нашого краю

Print Friendly, PDF & Email

Сьогодні, 19 жовтня, у санаторному комплексі “Деренівська Купіль”, що в с. Солотвино, Ужгородського району стартувала презентація унікального еногастрономічного маршруту «Дорога вина та смаку Закарпаття». Проєкт реалізовується за підтримки Євросоюзу «Підтримка розвитку системи Географічних зазначень в Україні».

Про важливість для Закарпаття реалізації проєкту, що має на меті об’єднання найкращих виробників вин та традиційних харчових продуктів розповів директор «Агенції регіонального розвитку Закарпаття», депутат облради Денис Ман, а про фестивалі та традиції краю – директор АРР «Закарпаття» Михайло Данканич.

Ішлося і про об’єднання зусиль влади, бізнесу та громадськості, а також про інструменти залучення іноземних туристів у регіон тощо.

З вітальними промовами виступили: голова Закарпатської обласної ради Михайло Рівіс та Національний експерт Проєту з еногастрономічного туризму Олена Мотузенко.

Михайло Рівіс зазначив, що, «подорожуючи Європою, відвідуючи тамтешні туристичні родзинки, ми бачимо, що європейці із найменшої історичної чи культурної цінності виробляють туристичний продукт. Закарпаття, маючи такий потужній туристичний потенціал або ж туристичні магніти, не в повну силу використовує їх для розвитку своїх територій. Враховуючи це, Агенції регіонального розвитку Закарпаття облради долучаються до підтримки даного проєкту та взаємодіють з метою його реалізації. Він знаковий тим, що ми не тільки використовуємо нові турмагніти, а й бережемо та розвиваємо історичні, культурні цінності краю, його самобутність, традиції тощо. Гастрономічний туризм, зокрема винний, притаманний Закарпаттю, яке здавна славилося винними традиціями. Відомі крайові виноградні долини – Бобовищанська, Угочанська та їх подібність до клімату Токайської долини – мають спільну складову, зокрема традиції виноробства, які сягають у глиб історії. Тож запрошувати гостей на дорогу вина закарпатці мають всі підстави. Ще з часів Радянського Союзу ми мали свій винний легендарний бренд – «Троянда Закарпаття», який зусиллями сучасників відроджується. Не використовувати всі ці переваги не маємо права».

Відтак М.Рівіс подякував всім дотичним до розвитку цього важливого напрямку туризму та висловив сподівання, що маршрут «Дорога вина та смаку Закарпаття» буде успішним і стане новим турмагнітом, який допоможе презентувати всі родзинки Закарпаття, розвивати його економічну складову.

Пресслужба облради