06 грудня 2021

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Закарпатський обласний угорський драматичний театр» Закарпатської обласної ради

Четвер, 5 серпня 2021, 15:21

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови Закарпатської обласної ради

05.08.2021

м. Ужгород

№39-рд

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади
директора комунального закладу «Закарпатський обласний
угорський драматичний театр» Закарпатської обласної ради
 

Відповідно до статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 21 Закону України «Про культуру»:

  1. Оголосити про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Закарпатський обласний угорський драматичний театр» Закарпатської обласної ради.
  2. Оприлюднити на веб-сайті обласної ради оголошення про конкурс на посаду директора комунального закладу «Закарпатський обласний угорський драматичний театр» Закарпатської обласної ради (додається).
  3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова ради                                        Олексій ПЕТРОВ

Додаток
до розпорядження  обласної ради 
05.08.2021 року №39-рд

 ОГОЛОШЕННЯ 

Закарпатська обласна рада оголошує конкурс на посаду:

директора комунального закладу «Закарпатський обласний угорський драматичний театр» Закарпатської обласної ради.

умови праці керівника, відомості про матеріально-технічну базу, фінансова звітність за 2020-й рік.

Дата початку приймання документів від кандидатів — 05 серпня 2021 року.

Строки проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора  комунального закладу «Закарпатський обласний угорський драматичний театр» Закарпатської обласної ради, складають два місяці з дня оприлюднення оголошення.

Вимоги до кандидатів, які претендують на посаду директора  комунального закладу «Закарпатський обласний угорський драматичний театр» Закарпатської обласної ради:

  • вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, вільне володіння державною мовою та спроможність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Особи, які бажають брати участь в конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення про конкурс подають такі документи:

  • заява про участь у конкурсі на ім’я голови Закарпатської обласної ради;
  • згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія/резюме, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону, адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку;
  • копія документа, що посвідчує особу, та копія картки фізичної особи – платника податків, із зазначенням ідентифікаційного номера;
  • копія документів про вищу освіту, підтвердження кваліфікації тощо;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми;
  • довідка про відсутність судимості.

Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

Документи приймаються за адресою: м. Ужгород, пл. Народна, 4, кім. 511 (Закарпатська обласна рада), упродовж 30 календарних днів із дати опублікування оголошення на офіційному веб-сайті Закарпатської обласної ради.

Дата початку формування конкурсної комісії  – 5 серпня 2021 року.

Конкурсна комісія складається з дев’яти осіб:

– три кандидатури від членів трудового колективу;

– три кандидатури від громадських організацій у сфері культури відповідного функціонального спрямування;

– три кандидатури від органу управління.

Кандидатури до складу конкурсної комісії від трудових колективів обираються на загальних зборах трудового колективу.

Громадські організації у сфері культури відповідного функціонального спрямування подають по три кандидатури органу управління. Кандидатури до складу конкурсної комісії від громадських організацій визначатимуться шляхом жеребкування, проведеним органом управління.

Орган управління забезпечує онлайн-трансляцію жеребкування на своєму офіційному веб-сайті.

Членами конкурсної комісії можуть бути:

– незалежні фахівці у сфері культури, публічного або бізнес-адміністрування;

– члени професійних, творчих спілок, об’єднань, асоціацій, організацій у сфері культури, зареєстрованих відповідно до закону;

– члени міжнародних об’єднань, асоціацій, організацій у сфері культури.

Членом конкурсної комісії не може бути особа, яка:

– за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;

– має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією;

– є близькою особою або членом сім’ї учасника конкурсу чи органу управління;

– є членом трудового колективу закладу культури, на посаду керівника якого проводиться конкурс.

Заявки до складу конкурсної комісії приймаються не пізніше 20 днів з дня оприлюднення оголошення за адресою: м. Ужгород, пл. Народна, 4, каб. № 511.

Умови проведення конкурсу на посаду директора  комунального закладу «Закарпатський обласний угорський драматичний театр» Закарпатської обласної ради: 

Конкурсний добір проводиться публічно.

  • Орган управління забезпечує відео- та аудіо- фіксацію всіх засідань конкурсної комісії та розміщує матеріали засідань конкурсної комісії на своєму офіційному веб-сайті.
  • Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.
  • Орган управління не пізніш як за 10 днів до дня проведення першого засідання конкурсної комісії повідомляє кандидатів про час та місце проведення засідання конкурсної комісії.
  • За рішенням конкурсної комісії з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, члени комісії можуть брати участь у її засіданні в режимі відеоконференції, про що зазначається в протоколі засідання комісії.

За клопотанням члена конкурсної комісії орган управління забезпечує його участь у засіданнях конкурсної комісії в режимі відеоконференції. Відповідне клопотання подається не пізніш як за три дні до початку засідання конкурсної комісії.

Перед початком засідання конкурсної комісії її члени, які беруть участь у засіданні в режимі відеоконференції, пред’являють паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу.

У разі участі члена конкурсної комісії у її засіданні в режимі відеоконференції виконавчий апарат обласної ради надсилає на адресу електронної пошти відповідного члена комісії всі матеріали, які стосуються претендентів на посаду.

У разі участі члена конкурсної комісії у її засіданні в режимі відеоконференції виконавчий апарат надсилає на електронну адресу такого члена конкурсної комісії протокол засідання комісії. Член конкурсної комісії, який бере участь у такому засіданні в режимі відеоконференції, повертає протокол засідання  конкурсної комісії з накладеним кваліфікованим електронним підписом шляхом надіслання її на адресу електронної пошти обласної ради до кінця поточного робочого дня.

  • У разі неможливості проведення окремих етапів конкурсного відбору у зв’язку із тимчасовою непрацездатністю, перебуванням на самоізоляції під медичним наглядом з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, членів конкурсної комісії або претендентів на посаду, які унеможливлюють проведення окремих етапів конкурсу, та запровадженням посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, голова обласної ради або особа, яка виконує його повноваження, має право зупинити проведення конкурсу.
  • Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів.
  • На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника комунального закладу культури, на відповідність кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії.
  • Особа не допускається до участі в доборі кандидатів на посаду керівника комунального закладу культури у разі невідповідності вимогам, зазначеним у статті 211 Закону України «Про культуру», за рішенням конкурсної комісії.
  • Орган управління зобов’язаний оприлюднити на своєму офіційному веб-сайті умови праці, відомості про матеріально-технічну базу закладу культури, фінансову звітність за попередній бюджетний період закладу культури, на посаду керівника якого проводиться конкурс.
  • На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Конкурсна комісія приймає рішення про визначення переможця конкурсу шляхом голосування та оприлюднює його на офіційному веб-сайті органу управління та в інший спосіб. Спосіб голосування визначається рішенням конкурсної комісії.

Рішення конкурсної комісії вважається прийнятим, якщо за нього на засіданні конкурсної комісії проголосувала більшість від затвердженого складу конкурсної комісії.

У разі виявлення фактів, що свідчать про конфлікт інтересів члена конкурсної комісії, такий член конкурсної комісії не бере участі в голосуванні.

У разі відхилення конкурсною комісією всіх кандидатів конкурсна комісія проводить повторний конкурс.

Довідки за телефонами: (0312) – 61-43-32


На головну  Мапа   e-mail: admin@zak-rada.gov.ua Вгору