16 квітня 2021

Як розвивати закарпатський туризм у період карантину?

Четвер, 1 квітня 2021, 17:49

Перший заступник голови Закарпатської обласної ради Андрій Шекета та заступник голови облради Денис Ман провели нараду з представниками туристичної спільноти краю. Основною метою зустрічі стала тема — промоція Закарпаття у зв’язку з новими умовами і викликами, пов’язаними з карантинними обмеженнями.

У зустрічі також взяли участь депутат обласної ради, туризмознавець Федір Шандор, начальник Управління туризму та курортів Закарпатської ОДА Маріанна Готра, директор АРР “Закарпаття” Михайло Данканич, голова Асоціації фахівців туристичного супроводу Олександр Шершун і експерти у галузі туризму Олександр Коваль та Михайло Штефаньо.

— Ми чітко розуміємо, що у тих умовах, які склалися у зв’язку з карантинними обмеженнями, закордонний турист до нас навряд чи приїде, тому маємо завдання — боротися за туриста внутрішнього з таких великих міст, як Київ, Дніпро, Харків, Одеса та інші через популяризацію Закарпаття як туристичного регіону,  — прокоментував мету зібрання Андрій Шекета.

Чому саме зараз влада та туристичні організації вирішили поговорили про те, як рухати далі закарпатський туризм? Тому, що наразі є бюджет під популяризацію і розвиток туристичної привабливості Закарпаття у сумі близько 1,5 мільйонів гривень.

— Незважаючи на те, що надворі карантин, туризм розвивати все одно треба, зауважив Денис Ман. — Тому зараз наше основне завдання — подумати, куди конкретно спрямовуватимуться ці кошти, аби ми з фахівцями вирахували приблизний ефект та віддачу від цих асигнувань. Тому ми попросили Управління туризму та курортів Закарпатської ОДА озвучити конкретні кроки з витрачання цих грошей, щоб разом з фахівцями приблизно заміряти ефект із їх витрачання.

У свою чергу начальник згаданого Управління Маріанна Готра ознайомила учасників з календарним планом заходів Програми розвитку туризму облдержадміністрації. Вона передбачає витрати на оновлення рекламних стендів виготовлення і придбання сувенірної продукції, випуску базового та короткого путівників Закарпаттям, переклад інформації про родзинки краю іноземними мовами та ще чимало важливих статей витрат.

Зважаючи на карантинні обмеження, учасники наради зійшлися на думці, що актуальним кроком буде підсилити онлайн-роботу з популяризації Закарпатського туризму. Ідеться про поширення інформації про туристичні локації у соціальних мережах, особливо з виходом на великі міста України. Доповненням цього напрямку, на думку учасників наради, має стати проведення спеціалізованих онлайн-турів із представленням конкретних туристичних продуктів.

Звучала пропозиція і щодо проведення для тих же внутрішніх туристів із-за меж області конкурсу зі знання туристичних родзинок та особливостей Закарпаття з подальшим нагородженням учасників відпочинковими сертифікатами та  щодо зйомки промоційних роликів про наш край, у тому числі і на всеукраїнських телеканалах.


На головну  Мапа   e-mail: admin@zak-rada.gov.ua Вгору