23 Октябрь 2020

  • Поздравления


    Уважаемые неповторимый!

    Добро пожаловать на официальный сайт регионального Совета. Мы приглашаем вас ознакомиться с информацией о Закарпатье и последние новости из жизни.
    «Читать дальше»
  • Объявления

  • Фото Галерея

  • Баннеры

Як виконувалася Програма діяльності державної установи Закарпатський обласний контактний центр на 2017 – 2019 годы?

Среда, 29 Апрель 2020, 11:50

Про це – у проєкті рішення «Про результати виконання Програми діяльності державної установи Закарпатський обласний контактний центр на 2017 – 2019 годы, який розглядатиме профільна комісія облради з питань праці, занятости и социальной защиты населения, де керівником – Михайло Софілканич.

У документі зазначається, що впродовж звітного періоду вдалося виконати низку важливих завдань Програми. В частности,, щодо забезпечення приймання, регистрация, попереднього опрацювання і невідкладного надсилання на розгляд звернень, прийнятих на обласну та урядову „гарячу лінію”, а також через Інтернет.

У період за 2017-2019 GG. працівниками обласного Контактного центру прийнято, опрацьовано і невідкладно надіслано на розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади 27382 звернення громадян, а також проведено 27 спеціалізованих „гарячих ліній” для жителів області.

Аналіз тематики показує, що найбільше звернень стосувалися рівня їх соціальної захищеності, и это — виплати субсидій, належного пенсійного забезпечення, зайнятості та оплати праці, цінової політики, а також стану житлового-комунального обслуговування та благоустрою. Проблематика звернень з року в рік повторюється.

Так, во время 2019 року згаданою установою прийнято та опрацьовано 9201 звернення та успішно організовано й проведено 15 спеціалізованих „гарячих ліній”. Під час таких ліній фахівцями різних галузей надавалися консультації щодо впровадження урядових реформ, норм законодавства тощо. В частности,, спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області роз’яснювали щодо впровадження пенсійної реформи в країні, а фахівці департаменту соцзахисту населення ОДА – про порядок призначення житлових субсидій і монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг. В дополнение, щомісяця телефонні консультації організовувалися із залученням спеціалістів управління захисту споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення тощо.

У проєкті рішення наголошується також, що порівняно з 2018 роком у 2019 році збільшилась кількість звернень, які потребували негайного вирішення, а таких торік було 228 від загальної кількості звернень. В основному вони стосувалися сфери охорони здоров’я, благоустрою, будівництва та ін. Громадяни скаржилися і на черги на пунктах перетину кордону тощо.

Виконавець ПрограмиДержавна установа Закарпатський обласний контактний центр зазначає, що кількість звернень зумовлює необхідність посилення взаємодії установи з органами виконавчої влади для забезпечення оперативного реагування на звернення і подальше вдосконалення інформаційно-консультаційної роботи Контактного центру на 2020-2022 годы.

У документі також йдеться про фактичні обсяги фінансування Програми з обласного бюджету у звітному періоді.

Пресслужба облради


Дома  Карта   электронной почты: admin@zak-rada.gov.ua Вверх