![](https://zakarpat-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2022/07/1-65-160x107.jpg)
Комунальна установа «Управління спільною власністю територіальних громад» Закарпатської обласної ради здійснюватиме необхідні організаційно-правові заходи стосовно передачі зазначеного майнового комплексу у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст області в особі Закарпатської обласної ради.
Очільник облради Володимир Чубірко, який і став ініціатором того, щоб обласна рада забрала на свій баланс Боржавську вузькоколійку зазначає: «Експлуатація Боржавської залізниці коштує 7 млн. грн на рік. З них 3 млн – це місцевий податок за землю. Тобто реальна експлуатація становить 4 мільйони. Для порівняння: відновлення 20 км вузькоколійної колії з Чопа до Ужгорода ще до війни становило півмільярда. Наразі це шанс для нас створити серйозний продукт і експлуатувати його.
Разом з обласною радою і всіма ОТГ 4 млн грн. ми можемо заробити. А далі треба активно працювати, щоб вузьколійка стала інструментом для створення туристичної атракції, робочих місць, розвитку сфери послуг та доходів місцевих громад. Також вона може займатися вантажними перевезеннями. Наприклад, транспортувати вугілля з Ільниці для подальшого перевантаження на станціях Берегово і Виноградово. Цей вид палива може стати стратегічним продуктом найближчої зими, і буде цікавим українському і європейському ринкам.»
Також депутати підтримали безоплатну передачу з державної власності у спільну власність територіальних громад сіл і селищ дитячої залізниці у місті Ужгороді.
Пресслужба Закарпатської обласної ради