Координаційна рада (ВІДЕО)

Print Friendly, PDF & Email

Print Friendly, PDF & Email

Біль всіх водіїв, а нерідко і пішоходів. Стан доріг Закарпаття став топ-темою на засіданні Координаційної ради. Під керівництвом очільника обласної ради Михайла Рівіса голови місцевих райрад вирішують наболіле. Адже в краї до «вигляду» потрібно приводити переважну більшість доріг.

До прикладу, на Свалявщині торік держбюджет профінансував капітальний ремонт автошляхів протяжністю 4,6 км. Але потреба ще залишається. Жалюгідний вигляд автошляхів визнає і начальник служби автодоріг Михайло Попович. Але, щоб відремонтувати їх знадобиться щонайменше 10-ть років плідної праці. У цьому ж році на ямковий ремонт є 82 млн грн, на середній поточний, який прирівнюють до капітального – 112-ть. Додатково планують відремонтувати відрізок Мукачево-Рогатин та трасу Київ – Чоп. Звісно, за державні кошти.На часі і тема екології краю. Зі слів Михайла Рівіса, в області з’явиться сміттєпереробний завод, який повинен повністю «очистити» Закарпаття. На таке «задоволення» потрібно 100 млн євро. Щоб їх отримати голова облради вже підписав Меморандум з компанією, яка готова залучити ці кошти зі Світового банку. Але де завод побудують поки не вирішено. Можливий варіант, що буде один потужний в логістичному центрі області. Туди сміття будуть звозити із сортувальної станції. Яка у свою чергу буде у декількох районах.

Джерело: http://m-studio.net.ua/koordinac%D1%96jjna-rada/

Координаційно-консультативна рада

Print Friendly, PDF & Email

Print Friendly, PDF & Email
  ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

21.01.2022 м. Ужгород №2-рд

Про Координаційно-консультативну раду
з питань місцевого самоврядування
при голові обласної ради VIII скликання

Відповідно до статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вироблення узгоджених пропозицій із питань розвитку місцевого самоврядування Закарпатської області та координації дій обласної ради, обласної державної адміністрації, районних рад, міських, селищних і сільських територіальних громад по забезпеченню соціально-економічного та культурного розвитку громад області:

  1. Утворити Координаційно-консультативну раду з питань місцевого самоврядування при голові обласної ради VIII скликання та визначити її склад і президію згідно з додатком.
  2. Затвердити Положення про Координаційно-консультативну раду з питань місцевого самоврядування при голові обласної ради VIII скликання (додається).
  3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Закарпатської обласної ради № 9-рд від 27.01.2021 «Про Координаційну раду з питань місцевого самоврядування при голові Закарпатської обласної ради VIII скликання».
  4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами обласної ради Ливч М. М.

Голова ради                        Володимир   ЧУБІРКО

 


Додаток
до розпорядження обласної ради
26.01.2022  № 2-рд

Склад
Координаційно-консультативної ради з питань місцевого самоврядування
при голові обласної ради VIII скликання

    1. Голова обласної ради
    2. Голова обласної державної адміністрації (за згодою)
    3. Перший заступник голови обласної ради
    4. Заступник голови обласної ради
    5. Заступник голови обласної ради
    6. Голова постійної комісії обласної ради з питань бюджету
    7. Керуючий справами виконавчого апарату обласної ради
    8. Керуючий справами обласної ради
    9. Заступник керуючого справами обласної ради
    10. Голова постійної комісії обласної ради з питань регіонального розвитку, комунального майна  та приватизації
    11. Голова постійної комісії обласної ради з питань адміністративно-територіального та земельного устрою, агропромислового комплексу та розвитку села
    12. Голова Берегівської районної ради (за згодою)
    13. Голова Мукачівської районної ради (за згодою)
    14. Голова Рахівської районної ради (за згодою)
    15. Голова Тячівської районної ради (за згодою)
    16. Голова Ужгородської районної ради (за згодою)
    17. Голова Хустської районної ради (за згодою)

      Берегівський район
    18. Берегівський міський голова (за згодою)
    19. Виноградівський міський голова (за згодою)
    20. Батівський селищний голова (за згодою)
    21. Вилоцький селищний голова (за згодою)
    22. Королівський селищний голова (за згодою)
    23. Великоберезький сільський голова (за згодою)
    24. Великобийганський сільський голова (за згодою)
    25. Камʼянський сільський голова (за згодою)
    26. Косоньський сільський голова (за згодою)
    27. Пийтерфолвівський сільський голова (за згодою)

      Мукачівський район
    28. Мукачівський міський голова  (за згодою)
    29. Свалявський міський голова (за згодою)
    30. Воловецький селищний голова (за згодою)
    31. Жденіївський селищний голова (за згодою)
    32. Кольчинський селищний голова (за згодою)
    33. Чинадіївський селищний голова (за згодою)
    34. Великолучківський сільський голова (за згодою)
    35. Верхньокоропецький сільський голова (за згодою)
    36. Горондівський сільський голова (за згодою)
    37. Івановецький сільський голова (за згодою)
    38. Неліпинський сільський голова (за згодою)
    39. Нижньоворітський сільський голова (за згодою)
    40. Полянський сільський голова (за згодою)

      Рахівський район
    41. Рахівський міський голова (за згодою)
    42. Великобичківський селищний голова (за згодою)
    43. Ясінянський селищний голова (за згодою)
    44. Богданський сільський голова (за згодою)

      Тячівський район
    45. Тячівський міський голова (за згодою)
    46. Буштинський селищний голова (за згодою)
    47. Дубівський селищний голова (за згодою)
    48. Солотвинський селищний голова (за згодою)
    49. Тересвянський селищний голова (за згодою)
    50. Усть-Чорнянський селищний голова (за згодою)
    51. Бедевлянський сільський голова (за згодою)
    52. Вільховецький сільський голова (за згодою)
    53. Нересницький сільський голова (за згодою)
    54. Углянський сільський голова (за згодою)

      Ужгородський район
    55. Ужгородський міський голова (за згодою)
    56. Перечинський міський голова (за згодою)
    57. Чопський міський голова (за згодою)
    58. Великоберезнянський селищний голова (за згодою)
    59. Середнянський селищний голова (за згодою)
    60. Баранинський сільський голова (за згодою)
    61. Великодобронський сільський голова (за згодою)
    62. Дубриницько-Малоберезнянський сільський голова (за згодою)
    63. Костринський сільський голова (за згодою)
    64. Оноківський сільський голова (за згодою)
    65. Ставненський сільський голова (за згодою)
    66. Сюртівський сільський голова (за згодою)
    67. Турʼє-Реметівський сільський голова (за згодою)
    68. Холмківський сільський голова (за згодою)

      Хустський район
    69. Хустський міський голова (за згодою)
    70. Іршавський міський голова (за згодою)
    71. Вишківський селищний голова (за згодою)
    72. Міжгірський селищний голова (за згодою)
    73. Білківський сільський голова (за згодою)
    74. Горінчівський сільський голова (за згодою)
    75. Довжанський сільський голова (за згодою)
    76. Драгівський сільський голова (за згодою)
    77. Зарічанський сільський голова (за згодою)
    78. Керецьківський сільський голова (за згодою)
    79. Колочавський сільський голова (за згодою)
    80. Пилипецький сільський голова (за згодою)
    81. Синевирський сільський голова (за згодою)

Президія Координаційно-консультативної ради:

ЧУБІРКО
Володимир Володимирович
голова обласної ради, голова президії Координаційно-консультативної ради
ЛИВЧ
Мирослава Михайлівна
керуючий справами обласної ради, секретар Координаційно-консультативної ради

Члени президії Координаційно-консультативної ради:

МИКИТА
Віктор Федорович
голова обласної державної адміністрації (за згодою)
ШЕКЕТА
Андрій Андрійович
перший заступник голови обласної ради
ДЕМʼЯНЧУК
Василь Юрійович
заступник голови обласної ради
СУШКО
Андріана Антонівна
заступник голови обласної ради
ЧУБИРКО
Іван Іванович
голова постійної комісії обласної ради з питань бюджету
ЩЕРБЕЙ
Мирослав Васильович
керуючий справами виконавчого апарату обласної ради
БОРТЕЙЧУК
Юрій Юрійович
заступник керуючого справами обласної ради
РУСИН
Віктор Павлович
голова постійної комісії обласної ради з питань регіонального розвитку, комунального майна та приватизації
ШАНДОР
Федір Федорович
голова постійної комісії обласної ради з питань адміністративно-територіального та земельного устрою, агропромислового комплексу та розвитку села


ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження обласної ради
26.01.2022  №2-рд

ПОЛОЖЕННЯ
про Координаційно-консультативну раду з питань місцевого самоврядування при голові  обласної ради VIII скликання

 І. Загальні положення

1.1. Координаційно-консультативна рада з питань місцевого самоврядування при голові Закарпатської обласної ради VIII скликання (далі – Координаційно-консультативна рада) у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», іншими нормативно-правовими актами у сфері місцевого самоврядування, рекомендаціями Координаційно-консультативної ради та цим Положенням.

1.2. Координаційно-консультативна рада є дорадчо-консультативним органом і діє при голові обласної ради на громадських засадах упродовж восьмого скликання.

1.3. Координаційно-консультативна рада (склад та положення) утворюється розпорядженням Закарпатської обласної ради.

ІІ. Організація роботи Координаційно-консультативної ради

2.1. Основною формою роботи Координаційно-консультативної ради є засідання, які проводяться в міру необхідності. Координаційно-консультативна рада здійснює свою діяльність на принципах законності, гласності та колегіальності.

2.2. Засідання можуть скликатися як за пропозицією голови обласної ради – голови Координаційно-консультативної ради, так і за пропозицією однієї третини від загального складу Координаційно-консультативної ради. 

2.3. Засідання Координаційно-консультативної ради відкриває і веде голова обласної ради – голова Координаційно-консультативної ради, а в разі його відсутності – перший заступник голови або один із заступників голови обласної ради. У випадку їх відсутності – обраний Координаційно-консультативною радою головуючий.

2.4. Координаційно-консультативна рада приймає рішення, які мають рекомендаційний характер і підписуються головуючим на засіданні. Рішення Координаційно-консультативної ради вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більшість членів Координаційно-консультативної ради, присутніх на засіданні.

2.5. Час і місце проведення чергового засідання Координаційно-консультативної ради та орієнтовний перелік питань, що мають розглядатися на ньому, визначає голова обласної ради. Пропозиції щодо формування порядку денного цих засідань та їх періодичності можуть вноситися членами Координаційно-консультативної ради.

2.6. У разі проведення виїзного засідання Координаційно-консультативної ради у ньому беруть участь усі міські, селищні, сільські голови територіальних громад відповідної адміністративно-територіальної одиниці (району).

2.7. У засіданнях Координаційно-консультативної ради можуть брати участь посадові особи органів місцевого самоврядування та органів державної виконавчої влади інших рівнів, керівники асоціацій і об’єднань місцевого самоврядування.

2.8. Організаційне, інформаційне, документальне, матеріально-технічне, фінансове та інше забезпечення діяльності Координаційно-консультативної ради здійснює виконавчий апарат обласної ради.

ІІІ. Повноваження Координаційно-консультативної ради

3.1. Координаційно-консультативна рада:

сприяє Закарпатській обласній раді, районним, міським, селищним, сільським радам області у вирішенні питань регіональної підтримки місцевого самоврядування;

здійснює аналіз актуальних питань розвитку місцевого самоврядування в області;

готує пропозиції і рекомендації щодо вдосконалення чинного законодавства у сфері місцевого самоврядування,  з питань  адміністративно-територіальної реформи та децентралізації влади в Україні;

бере участь в організації обговорення в органах місцевого  самоврядування, депутатами місцевих рад, членами територіальних громад проєктів нормативно-правових актів у сфері місцевого самоврядування, а також проєктів рішень, що вносяться на розгляд обласної ради;

сприяє реалізації принципів Європейської Хартії місцевого самоврядування, рекомендацій Ради Європи та її органів з питань місцевого самоврядування, аналізує ефективність впровадження у практику місцевого самоврядування відповідних програм і зарубіжного досвіду;

обговорює стан економічного і соціального розвитку області, територіальних громад;

аналізує практичну діяльність органів місцевого самоврядування щодо затвердження і реалізації регіональних, комплексних програм з питань соціально-економічного та культурного розвитку, інших цільових програм, розробляє практичні рекомендації з цих питань;

вивчає діяльність органів місцевого самоврядування з питань розробки, затвердження і виконання місцевих бюджетів, готує пропозиції щодо вдосконалення бюджетного процесу, зміцнення фінансових основ місцевого самоврядування, забезпечення самодостатності і самостійності місцевих бюджетів;

розглядає питання щодо підвищення ефективності управління комунальною власністю, розв’язання проблем функціонування місцевого господарства і забезпечення життєдіяльності територій, розвитку соціальної сфери територіальних громад;

проводить аналіз стану організаційної роботи органів місцевого самоврядування у здійсненні ними наданих законом повноважень, підвищенні ефективності роботи постійних комісій, виконавчих органів місцевих рад, зміцненні і вдосконаленні зв’язків органів місцевого самоврядування з населенням, депутатів з виборцями;

сприяє налагодженню ефективної взаємодії та конструктивних взаємозв’язків органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади з вирішення питань місцевого значення;

забезпечує вивчення, узагальнення і поширення досвіду та кращої практики роботи з питань, які відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування області;

спрямовує увагу на поліпшення навчання посадових осіб місцевого самоврядування, підтримує зв’язки з асоціаціями та іншими добровільними об’єднаннями в системі місцевого самоврядування; сприяє реалізації принципів Європейської Хартії місцевого самоврядування, рекомендацій Ради Європи та її органів з цих питань, аналізує ефективність впровадження у практику місцевого самоврядування перспективних програм зарубіжного досвіду;

сприяє в проведенні семінарів, круглих столів, тематичних зустрічей, у тому числі виїзних, з актуальних питань розвитку місцевого самоврядування за участю посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад області, а також в установленому порядку для здійснення окремих заходів  залучає науковців і фахівців.

3.2. З метою оперативного реагування та координації дій при Координаційно-консультативній раді утворюється президія Координаційно-консультативної ради. Засідання президії Координаційно-консультативної ради скликаються її головою та є правомочним за умови присутності на ньому більшості від її персонального складу.

Рішення президії приймаються більшістю голосів від загального її складу.

3.3. Координаційно-консультативна рада у своїй практичній роботі взаємодіє з президією, постійними комісіями обласної ради, виконавчим апаратом обласної ради, органами місцевого самоврядування інших рівнів, обласною державною адміністрацією, місцевими органами виконавчої влади області, асоціаціями і обʼєднаннями органів місцевого самоврядування, науковцями та громадськістю.

3.4. У разі необхідності можуть проводитися розширені та виїзні засідання Координаційно-консультативної ради, а також спільні засідання Координаційно-консультативної ради і президії обласної ради.